AUDT-485 v4.0: Контролер індукційної петлі.

1. Як це працює.

     Там, де необхідно знати присутність автотранспорту, потрібен певний датчик.
Оптичні найдешевші, але не надійні. Засвітка від сонця, сильний дощ, сніг, бруд, і вони не працюють або дають збої. Проходить людина чи собака чи це автомобіль – немає різниці. Ну або типовий випадок, на датчик хтось повісив одноразовий стаканчик і він не працює.
     Датчик на основі відеокамери - відеокамера та комп'ютер із програмою розпізнавання дає багато можливостей, але дорого і є проблеми з установкою та перешкодами – дощ, сніг, бруд.
     Індукційний датчик: в асфальті ріжеться заглиблення, прокладається петля з дроту, крупним планом поглиблення. Принцип роботи: петля з дроту є котушка, у неї є індуктивність. Коли на петлю наїжджає машина – індуктивність змінюється. Індуктивність вимірюють так: беремо генератор, частота якого залежить від індуктивності петлі, і вимірюємо його частоту. Машина наїхала, індуктивність зменшилася, частота зросла. Насправді все просто, і на ринку продаються такі датчики, але користуватися ними дуже не зручно. Так як частота пливе, і від температури та від інших факторів, і ці датчики або це не враховують, або погано враховують і насправді виходить що датчик спрацьовує а машини немає, або машина наїжджає на петлю а датчик не спрацьовує, і завжди треба їх скидати (калібрувати). Також вони не запам'ятовують опорну частоту при пропаданні живлення, коли на петлі машина. Коли живлення з'явиться, ці датчики вважають цю частоту опорною і не бачать автомобіль.
Якщо автомобіль стоїть на петлі довго - вони не враховують дрейф опорної частоти, - стояла машина довго, датчик або її втрачає, або машина поїхала, а датчик "приклинив" тощо.
     Тому нами було прийнято рішення розробити свій датчик.
Було проведено дослідження: чутливість різних форм петель та розмірів, різних проводів, кількість витків, різних частот (від 9Кгц до 500Кгц), різної напруги на петлі. Тестували петлі в різних умовах: заливали водою до 30см, тестували товстим шаром льоду, вплив спеки, тінь-сонце і т.д. Було досягнуто повне розуміння процесів, вплив зовнішніх факторів, досягнуто повна автоматика автопідстроювання частоти, надійність, гнучкі налаштування порогів спрацьовування, зручність налагодження та моніторингу, висока швидкість роботи (теоретично "бачить" авто до 520км на годину).
Автономна робота, лічильник спрацьовувань, індикація спрацьовування. Оптопара на зовнішній кнопці калібрування та розрядник на зашморгу для захисту від грози.

2. Характерні риси:

  • Датчик конфігурується за допомогою програми конфігурації RS485 порту або за допомогою DIP перемикачів.
  • Повне скидання пристрою: якщо при включенні тримати натиснутою кнопку (або закоротити контакти 1 і 6 на роз'єм біля процесора) від 5 до 10 секунд, - загориться світлодіод і якщо відпустити кнопку - то в EEPROM запишеться конфігурація за замовчуванням. Якщо тримати довше ніж 10 секунд, то скидання не відбудеться.

  • Опис DIP перемикачів:
  • DIP перемикачі (1=ON 0=OFF)
    DIP1 (8 перемикачів).
  • 1-й, 2-й перемикачі: зміна частоти генератора (для тонкого підстроювання складних, багато-петельних датчиків)
  • 3-й перемикач: ON-програмування; OFF-режим індикації.
  • 4-й, 5-й, 6-й, 7-й перемикачі: керування режимом індикації, або режимом програмування (див. 3-й)
  • 8-й перемикач: режим роботи імпульсного реле К2
    DIP2 (2 перемикачі).
  • 1-й, 2-й перемикачі: зміна частоти генератора (для тонкого підстроювання складних, багато-петельних датчиків)

  • Опис реле К1 и К2:
  • Реле К1 спрацьовує, коли є машина на петлі і вимикається, коли ні.
  • Реле К2 подає імпульс вказаної тривалості при наїзді на петлю або з'їзді з неї (див. DIP1 8-й перемикач).

  • 3. Технічні характеристики:

  • Два реле управління.
  • Напруга живлення 12В або 24В.
  • Наявність порту RS485.
  • Перемичка резистора-термінатора для RS485
  • Датчик температури.

  •  
    Ми в мережі:    fb   instagram



       Пристрої                  Контролери                 Автопарковка               Калькулятор               Рішення               Контакти   

    ©2000-2024 MXC  LLC Raidoos